Monday, December 19, 2016

蒹葭

昨天上午在米埔,年輕朋友行過蘆葦濕地時話:好多禾呀,等我影下佢先。我多口告之這是蘆葦不是禾,雖然係禾本科。回程時,經過另一片蘆葦,冬日陽光下,蘆葦微微晃動,意態比上午更動人,幾名朋友大讚啲芒草好靚,齊齊舉機拍攝。我手機中恰好有幾天前在大棠拍的芒草照,於是與眾分享。年輕朋友大概沒有讀過「蒹葭蒼蒼,白露為霜,所謂伊人,在水一方」,不過如果有睇過水滸傳或水滸傳電影,見識過梁山英雄將小艇泊在蘆葦叢中突擊官兵,當會知道蘆葦生於濕地,芒草則長於山頭,二者不同。星期二心血來潮到大棠看楓葉,結果發覺夕陽斜照的芒草景致更有味道,一星期之內觀賞了兩種植物的美景,滿足。其實欣賞風景未必需要認識景物係乜,正如你行街睇女仔都唔使問佢叫乜名。香港人喜歡行山,大多如我般不求甚解,不過我有幸識得幾位熟悉鳥獸草木蟲魚的見多識廣朋友,時加指點,得以能知少少扮代表,也添加了不少郊遊的樂趣。

No comments: