Thursday, December 22, 2016

手機奇譚

前天用了剛過一年的電話離奇瓜柴,修理費貴過買新,迫於無奈換機,加入艾瘋行列。阿伯艾瘋初體驗,乜都唔識,晚上無法解鎖,指紋、密碼試勻都不得其門而入。無計可施之際,Siri突然現身,好有禮貌咁問:有乜嘢可以幫到你?大喜,告以情況,佢話:我唔係好明,你可唔可以講清楚啲?我再講佢都唔明,然後彈出一連串建議,你可以問:今日幾多號?邊個係李白?……見到一連串無厘頭問題,我不禁爆粗。點知熒幕上立即寫出我講的粗口字,然後斯文淡定咁話:大家係斯文人,唔使講粗口。我當堂俾佢吹脹,熄機!
事後,諗吓都係我唔啱,做乜要對佢講粗口?但係如果我開機道歉會點呢?佢會唔會原諒我?如果佢會我重驚!而且我難保我將來唔會再犯,有朝一日我唔覺意講粗口,佢突然話:你這星期已累講粗口十次,紅牌出場!或直接用電電我,咁咪大劑!智能電話實在好恐怖呀!

No comments: